Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

16.6.15

GOODIEBOX | 37

Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Så er min goodiebox nummer 37, netop kommet ind af døren. Denne gang er det Juni boksen; og den oser af lækre sommer produkter. Jeg blev virkelig glad da jeg så de populære metal tattoo stickers. De er jo super fine til et let sommer outfit og en fin solbrun hud, også har jeg længe gerne ville prøve dem. Og da jeg synes at de passer bedst til denne årstid, så er timeingen jo helt perfekt. I boksen er der også en mascara fra benefit, som jeg glæder mig til at få afprøvet! Derudover er der en lille solcreme, som passer helt perfekt ned i tasken. 

Jeg synes faktisk at den er virkelig lækker den her boks, jo mere jeg kommer til at kigge på produkterne. Den hvide tube som ligger til venstre på det sidste billede, er produktet "instablur" fra The body shop. De skriver at man kan se frem til en filter-fri sommer på Instagram, fordi at det her produkt gør ens hud mat, skjuler synlige porer og urenheder, forlænger holdbarheden af makeup og sikre en ensartet overflade. Også er der ogsåBroaer bold mist, som er en spray der fungere som en saltvands spray, også er den fra det professionelle spanske haircare-brand, Broaer. Man sprayer misten i det våde hår og lader det lufttørre eller tørre det med føntørren. Woila! Også kan man genstyle ens hår, blot ved at rode lidt op i håret. Det helt perfekte "tilfældige" lækre look! 

Husk at i selv kan blive medlem hos goodiebox. Det koster 159 kr om måneden.
Læs mere på www.goodiebox.dk

Broaer cold mist | Vejl. udsalgs pris er 229 kr for 200 ml. 
Benefit cosmetics they're real! Mascara | Vejl. udsalgs pris er 210 kr. for 8,5 gr.
The body shop instablur | Vejl. udsalgs pris er 185 kr. for 25 ml.
Entrêbelle sunscreen spf 30 | est. pris er 99 kr. for 75 ml. 
Gold tattoos | Vejl. udsalgs pris er 50 kr. pr. ark. 

Ingen kommentarer :

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...