Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

1.9.14

Player

Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Jeg skammer mig næsten over så dårlig jeg er, til at få udgivet de anmeldelser af film. Midt i oprydningen af ikke udgivende indlæg, faldt jeg over et par stykker som ikke var skrevet helt færdig. Det er ved at være et godt stykke tid siden, at jeg var inde at se player, - faktisk har jeg været inde at se den to gange, og nu har den også efterhånden været ude på dvd i et godt stykke tid, men så er der bare en endnu større grund til at lave en anmeldelse. Jeg er ret vild med "klovn", og egentlig også ret vild med Rasmus Bjerg og Casper Christensen, sådan da, i hvert fald. Så min tanke var egentlig, what's not to like. Så filmen skulle ses; trods virkelig dårlige anmeldelser. 

Theo og Michael-Helge Hansen lærte hinanden at kende da de begge to startede på Herlufsholm kostskole. Michael-Helge har altid klaret sig godt, hvor Theo nok var lidt længere nede på den liste. Michael-Helge står med det ene ben ombord ved en forfremmelse ved sin kommende svigerfars firma, og derfor tager han selvfølgelig lynhurtigt en arbejds relateret opgave i Syd Frankrig. I lufthavnen under en længere ventetid på hans manglende kuffert og ikke forstående personale, møder han ligepludselig Theo, fra de gamle dage. Den første tanke er at han skal undgåes; men når problemerne pludselig vælter ned over den hårdt arbejdende Theo, der ligepludselig er 10 millionerne af firmaets penge fattigere, så er den kække ungkarl med ret god sans indenfor poker og spil, vidst en ret god ven at ha' på hånden.

Ingen kommentarer :

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...