Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

9.9.14

Tema-tirsdag #35: Tirsdags tip

Image and video hosting by TinyPic
"Normal" er en butik som bla. ligger i Aalborg, Randers og som vidst nok også er ved at blive planlagt til snart at skulle poppe op på Sjælland. Jeg er kæmpe fan af den her butik, da jeg er er en kæmpe nærrigrøv hvad angår beauty produkter - og specielt produkterne til at få de andre produkter af igen. Renelotion, make-up fjerner, rense servietterr og vatrondeller. Og det sidst nævne er noget de netop lige har fået i Normal i Aalborg. Nemlig mit yndlings mærke, som er Yniq! (Tænk at man kan ha' et yndlings mærke af vatrondeller..) Første gang jeg prøvede mærket, var da der var en pakke med i en goodiebox, og efterfølgende har jeg synes at det var liiidt dyrt, blot for vådservietter. De er nemlig at finde på Yniqs egen webshop, til 75 kr. for 4 stks. 
Image and video hosting by TinyPic
Vatrondellerne fra Yniq er bløde og tykke, og nærmest syet sammen ude i siden, sådan at de ikke bare lige fnulre, ligesom almindeligt vat. De kan heller ikke bare rykkes fra hinanden, sådan at man pludselig sidder med flere små stykker, når øjen make-uppen er ud over det hele. Yniqs luksus vat er også lavet sådan, at man kan bruge dem som ekstra make-up tilbehør, i feks. nød lignende situation. Jeg er fan - og jeg bliver ved med at være det. 

7 kommentarer :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...