Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

16.9.14

Tema-tirsdag #36: Nedfaldende blade og hunter

Image and video hosting by TinyPic
Hvis der er noget jeg synes er virkelig træls, for at sige det på godt jysk, så er det beskidte og våde sko; derfor er jeg ret vild  med at gå i gummistøvler. De er lige til at skylle af, og med et par lækre strikkede strømper i, så passer de til lidt koldere vejr. Sidste år var jeg så heldig at få et par virkelig længe ønsket hunter gummistøvler af N. Jeg gik nemlig forrige år i et par vældig gamle gummistøvler, som faktisk var lidt for små; men sorte og fine. Og jeg elsker at gå i gummistøvler.
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Jeg tror Hunter og den ret gennemgående "trend" med casual sneaks fra feks. nike og new ballance, har været på min absolutte favorit liste, indenfor det med at følge lidt med på hvad der er in, (Eller var...) Så nu hvor tiden efterhånden er inde til at sandalerne bliver lagt på hylden, og vejret snart bliver hunter-vejr, så må jeg ha' fat i et par af de fine hunter strømper. Det er noget af det jeg bla. elsker så meget ved hunter, og generelt gummistøvler. At kunne bruge dem i alt slags vejr - man er vel praktisk. Som ses på overstående collage, kan de sammensættes på mange måde, og se så fint og afslappet ud samtidigt. 

Jeg tror mit næste køb blive disse sandfarvet hunter strømper, så kan nedfaldende blade, vandpytter og hunter-vejr, bare komme an. 

Ingen kommentarer :

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...