Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

23.9.14

Tema-tirsdag #37: Yndlings converse & co.

Image and video hosting by TinyPic
Jeg elsker sneaks! Og jeg elsker specielt converse. Og Nike. Og Vans.. New ballance og adidas. Og jeg kunne blive ved! Jeg kan slet ikke få nok af dem. Ligesom mange piger har det med stilletter, sådan har jeg det med sneaks. Det med at ha' billedet i hovedet sammen med tanken om hvor flotte de bare er, for derefter at overgive sig til ens indre stemme, om at man bare må eje dem. Også er der jo intet at gøre. Inde på www.ogco.dk har de faktisk alle mine yndlings mærker i sko, samt nogle af de overstående converse sko, som jeg har samlet på en collage. De har faktisk endda tilbud på nogle af dem, hvilket jo aldrig er dårligt. Derudover har de også et virkeligt lækkert og ret stort udvalg, synes jeg, af sko fra mærket Shoe Biz. Shoe Biz er et søster mærke til Gardenia Copenhagen, som har fokus på funktion og komfort. Også er de både praktiske og ret fine her til den kommende vinter, som efterhånden nærmer sig hurtigere og hurtigere. 

Jeg kunne godt finde en god portion julegave ønsker, derinde. Kunne I også det?

Ingen kommentarer :

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...