Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

16.9.14

Ebay stuff #6 | Pakkekalender til lillebror

Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Jeg elsker at være i god tid med at forberede og klargøre ting, og i denne situation, er det jo faktisk meget godt. Jeg har nemlig i år bestilt en helt masse fine ting hjem fra Ebay, til pakkekalender til min lillebror; og har endda allerede modtaget stortset alle tingene, så de netop nu er klar til at blive pakket ind, med de yderlige ting som ikke er købt på Ebay. Ebay er jo en ret smart måde at købe nogle billige, men stadig meget brugelige ting, til pakke kalendere. Strømper, earphones og opladere til telefoner, kan man jo altid bruge. Men det er med at være i god tid, nu når der er længere levrings tid, end alle andre steder.
Jeg har fundet 9 ting som jeg sagtens kunne ha' bestilt hjem til den pakkekalender jeg laver til min lillebror, så der er lidt inspiration, hvis i også har en lillebror, storebror, kæreste eller måske en god ven, i kunne tænke at overraske.

Hvis I mangler nogle yderligere ideer, lavede jeg et indlæg sidste år, med gave ideer til en pakkekalender til ham. Find den her.

1 kommentar :

  1. Virkelig godt indlæg! Tror jeg vil ind og bestille nogle ting nu :D

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...