Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

2.9.14

Tema-tirsdag #34: Kafferier og bodum

Image and video hosting by TinyPic
September er nået, og dagende hvor det er muligt at drikke sin morgenkaffe udenfor, er efterhånden ved at blive talt ned. Blade får efterhånden deres orange nuancer, der senere ender ud i det lidt mere brune, hvor de derefter nedfalder til jorden, og samler sig i store efterårs bunker. Men så langt er vi jo slet slet ikke nået endnu. Jeg har nemlig fundet lidt rigtig fine ting fra bodum.dk, som jo ville være ganske fine at nyde den sidste slat af udendørs morgen kaffen, inden det er forsent. Jeg har også fundet nogle rigtig fine kaffekværne, inde på bodums hjemmeside, hvor man desuden også kan finde alle de overstående ting. Jeg er virkelig vild med kruset helt yderst til venstre, og har været det rigtig længe. Det er altså ret fint og en lille smule anderledes, synes jeg. Også er det også lidt en gennemgående ting for bodum, at deres krus og kopper har en "blød kant", hvilket også gør dem så fine til andet end kolde og varme drikke. Feks. til en servering af en dessert. Det tror jeg kunne være super fint!

Ejer I noget fra bodum?

1 kommentar :

  1. Åh, du giver mig helt lyst til kaffe (og smarties, hehe)..
    Jeg ejer et termokrus derfra, som jeg er super glad for :-)

    //Malene Matzen
    www.malenematzen.dk

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...