Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

5.9.14

Smartdog og tre ponti

Image and video hosting by TinyPic
Vores lille familie er blevet udvidet; 8 ekstra poter trasser rundt, bider i tæpperne, river i snørebånd og sover ufattelig meget. I den forbindelse har jeg været inde at kigge på smartdog.dk. Når der sker noget nyt; hvad er så meget bedre, end at købe ind til det? Jeg tror jeg har kigget alle mulige forskellige steder, efter noget sjovt og lidt anderledes tilbehør, til de her to nye basser (som i nok skal komme til at se), og smartdog.dk havde lige præcis alt det jeg gik efter. Plus at de derudover har en helt fantastisk kundeservice.

Image and video hosting by TinyPic
Jeg har nemlig modtaget overstående tre ponti sele fra dem, som en gave til den ene af de to hvalpe. Det er vidst et ret nyt mærke, som har lavet rigtig mange forskellige fine seler, som gør det hele lidt sjovt og personligt - selv til de lille hunde. Og så er det så smart at den slet ikke skal over hovedet! Benene skal bare igennem hullet, og så skal jeg ellers klikkes fast på ryggen. Ikke ubehageligt for hundende at få over hovedet, ikke noget der strammer om halsen, og ikke noget med at skulle lede efter ringen til hunde snoren. Win, win, win! Jeg er så super glad for selen, og glæder mig til at de små hvalpe er vokset lidt, så de kan passe den - så skal jeg ha' fat i en til, også skal vi ud at gå med de fine tre ponti seler.

Tre ponti selen på billedet, kan findes lige her med militær print, og koster 169 kr. 

Indlægget er lavet i samarbejde med smartdog

3 kommentarer :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...