Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

26.8.14

Tema-tirsdag #33: Forberedelse og fine ønsker

Image and video hosting by TinyPic
Jeg tror måske faktisk at jeg er den type mennesker, som glemmer lidt at nyde nu'et. Jeg tænker altid fremad; og prøver i hærdigt at printe tingene ind i hovedet, som jeg bare skal huske. Specielt ting jeg skal huske til højtider. Med overstående har jeg feks haft tanken med at det var noget jeg kunne ønske mig til jul - for når man står i øjeblikket, og folk omkring en ber om en (jule) ønskeliste lige i det samme øjeblik, så kan man bare aldrig komme i tanke om hvad man resten af året, har gået og små ønsket sig. Samtidig er det sådan noget med at jeg tænker hvad jeg skal gi' andre folk i julegave. Huske hvad folk har gået og snakket om, at de ønskede sig, sådan at jeg kan overraske dem, og gi' dem noget de har snakket om, at de har ønsket sig. Se selv - jeg er allerede begyndt at snakke jul, midt på sensommeren. Og om julen går jeg altid og tænker hvilken bikini jeg gerne vil ha', eller at dét slags tøj kunne se fedt ud, med bare ben.

Overstående virkelig fine og længe ønskede ønsker, har jeg fundet på magasin.dk, hvor de bla. også har et virkelig fint udvalg af bloomingville, og en helt masse andre populære mærker. Jeg har bla. Arne Jacobsens design letter bogstav på min collage, da jeg synes at de er virkelig fine, og er med til at gøre ens indretning meget personlig, ved at man har skrevet noget. Måske et citat, navnet på døren til børneværelset, en sætning på badeværelse eller køkkenet - mulighederne er mange. Derudover har jeg den søde hund fra Kay Bojesen. Jeg har ønsket mig den virkelig længe, og tror efterhånden snart at det må være mit næste køb. 

Ingen kommentarer :

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...