Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

13.8.14

Smukke smykker og Julie

Image and video hosting by TinyPic
Hvem kan ikke godt li' fine smykker? Jeg kan i hvert fald godt. Og finger ringe er jo mine absolutte favoritter, og har stort set altid været det; tiltrods for at jeg overhovedet ikke er så god en bruger af dem, som jeg egentlig gerne ville være. Men kigge og drømme lidt om fine smykker og smukke finger ringe, det kan man (og må man!) jo altid. Det sidste stykke tid har jeg luret godt på JulieSandlau.com. Hun laver mange forskellige smykker. Både halskæde, armbånd, øreringe, vedhæng og selvfølgelig finger ringe, som der er bare et lille bitte udpluk af, på overstående billede. Jeg synes de alle sammen er noget helt specielt; også er de virkelig bare så fine, på hver deres måde. Jeg er specielt helt vild med den øverste i højre hjørne. Den er  fin med den lidt mørke farve, de skinnende sten, og den sarte lyserøde. Den kan også fåes med blå og en lidt grønlig sten, og selvfølgelig den samme slags, i den forgyldte, som også er på overstående collage. 

Se de fine smykker på www.juliesandlau.com

Ingen kommentarer :

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...