Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

3.8.14

Bella bellacci

Image and video hosting by TinyPic
Lige godt hvilken årstid det er, er det smadder vigtigt at passe godt på sin hud. Efter jeg har haft brugt den populære blackmask er min hud fuldstændig ødelagt, tiltrods for at jeg havde den absolut fineste hud før, selvom jeg intet gjorde for at passe den. Nu tænker jeg hele tiden over min hud. Jeg renser den flere gange om dagen, bruger gode og dyre produkter, og får det lidt skidt ved tanken om at lukke huden inde i et lag makeup, stort set hverdag. Men huden kan klare det, bare man husker at passe den godt, og rense hver dag. Feks. er jeg begyndt at bruge min ret nye French green clay, fra moroccan. Det er sådan en rigtig ansigts maske, maske, synes jeg. Den er mørk grøn, og bliver lys når den bliver tør. Så mangler man bare agurkerne og den hvide badekåbe, så er det hele helt gennemført! 

Masken kan findes lige her, til prisen af kun 50 kr. Den skal bare blandes op med vand, som anført på siden af æsken, også er det ellers bare at smørre det rundt i ansigtet. Jeg har brugt en makeup pensel, da det er lidt nemmere at få et fint jævnt lag på den måde, synes jeg. Når man har vasket masken af med vand, vil jeg anbefale at smøre efter med en god ansigts creme, da huden ellers nemt kan blive tør. Man kan også bruge argan olie og den kan findes lige her.


Indlægget er lavet i samarbejde med bellabellacci.dk

3 kommentarer :

  1. Har du en rabat kode til billigvoks:)

    SvarSlet
    Svar
    1. Nej desværre, ikke lige i øjeblikket. Det kan være det snart kommer igen.

      Knus. <3

      Slet
  2. Hvordan får man den af? :-) Peel off?

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...