Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

30.7.14

Ebay stuff #3 | Sko edition

Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic

1 link - 2 link - 3 link - 4 link - 5 link - 6 link - 7 link - 8 link - 9 link

Et helt ebay indlæg, kun tilegnet 9 stks, af de virkelig fine sko der er at finde inde på den udenlandske side. Jeg elsker virkelig at kigge rundt derinde, og kan bruge rigtig lang tid på. Dog er det lige meget hvad jeg stortset kigger på; så ender jeg næsten altid tilbage ved skoene, hvilket også har ført til at jeg har fundet 9 lidt forskellige, men ret fine fodtøj. Jeg er vild med alle delene, men har i første omgang været nogenlunde fornuftig, og efter længere tids ønske efter et par hvide flade converse, bestilt nr. 8 hjem.

Er der nogle af de 9 par sko, der kunne friste jer? 

2 kommentarer :

  1. Nummer 5, 6, og 8 !! Vildt at det er så billigt :-D Må ind og shoppe !

    SvarSlet
    Svar
    1. Lige præcis 5 og 6 har jeg også haft op til overvejelse. Nr 8 står allerede på skohylden. Ebay er noget farligt noget! ;-D

      Knus.<3

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...