Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

13.7.14

Zink, flet og jordbær tid

Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
I mellem hoppebolde, skole starts ting og velduftende te, gemmer der sig altså virkelig tit, de absolut aller fineste ting i Søstrene Grene. Min stil er lidt nordisk og jeg er meget begejstret for flettede kurve; så da jeg så de overstående fine sager, kunne jeg slet ikke stoppe med at hapse til mig. Blomster krukkerne har jeg allerede brugt til mange forskellige ting - udover at plante blomster i mange af dem. Og kurvene synes jeg er de absolut aller fineste. De kan bruges på så mange fine måder i indretningen, feks. på badeværelset til at organisere makeuppen, i køkkenet til krydderier, eller lign. Jeg er stor fan. 

1 kommentar :

  1. Det er jeg også! Jeg har også selv købt både kurven og den store version af urtepotteskjulerne. Og så sent som igår var jeg derinde og købe en anden kurv derinde. Jeg kan slet ikke lade være!

    Mvh Betina
    http://www.betinalerche.dk

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...