Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

29.7.14

Tema-tirsdag #29: Det med drømme og ønsker

Image and video hosting by TinyPic
Jeg har været inde på det før; drømme og ønsker. Der er intet bedre end at ha' mange af dem. Mange ønsker er li' med at nogle af dem nok skal gå i opfyldelse - samtidig har man helt sikkert nogle som man bare ved aldrig sker; ihvertfald ikke før om meget lang tid. Sådan havde jeg det. 
Med et vågent øje kan man se kategorien "kagerier", ude i højre side. Med sådan en kategori, høre der sig i den grad også en helt masse bagetid, maskiner og forskellige redskaber med. Og for at vende lidt tilbage til dét med drømme og ønsker; så har de populære Kitchen Aids været virkelig højt på min uopnåelig drømme liste.

Image and video hosting by TinyPic
Ihvertfald lige indtil at jeg kom i kontakt med Jan. Søde, rare Kim, som lige greb fat i den drøm jeg ikke selv kunne nå. For ikke ret lang tid efter, landede overstående kasse på min adresse. Han havde nemlig snakket med en fra Thuesen Jensen, som distribuerer KitchenAid i Danmark. Selvom det faktisk er et stykke tid siden nu, så har jeg stadig ikke helt forstået det. Jeg har brugt den mange gange nu; og for hver enkelt gang, bliver jeg mere og mere glad. Det er simpelthen  lækker en ting at ha' (har jeg fundet ud af), og kan anbefale den til alle og enhver. Min kitchen aid er den helt hvide, som både er fin og nem at rengøre. Også passer den til alt, og helt sikkert ind i et hvert køkken. Den koster 3.799 kr, hvilket er rigtig billigt i forhold til både butikker og andre webshops. I kan finde den lige her. 

Indægget er sponsoreret. 

5 kommentarer :

  1. ej hvor fedt sådan en gad jeg godt have:)

    SvarSlet
    Svar
    1. Det kan jeg godt forstå! Jeg er også virkelig glad for den!

      Knus. <3

      Slet
  2. Har du en rabatkode :D?.

    SvarSlet
  3. laver du flere opskrifter

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...