Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

8.7.14

Tema-tirsdag #26: Goodiebox, det andet år

Sidste år havde jeg gennemgået et helt år, med goodiebox abonnementet; nu er der gået endnu et. Og jeg kigger endnu engang tilbage på det forbipasserede år, og alle de goodies og bokse, som det har bragt med sig. Lad os tage et kig... (Se det første år med goodiebox her)

Image and video hosting by TinyPic
I den flotteste blå farve, var boksen fra Juli 2013, gemt i. Boksen stod på forkælelse til lidt af hvert; bla. hud, håret og tilværelsen. Full repair i håret, soya lysene tændt og Swedish spa body scrub - dét er ikke helt dårligt. Mine yndlings fra denne boks må være Yniq vat pindene, de er blevet en fast ting ved makeuppen og spejlet. Faktisk er jeg bare generelt ret begejstret for yniqs produkter. Min anden yndlings ting i denne boks, er klart Nivea in-shower. Helt fantstisk oplevelse - specielt til en sommer hud. Haps! 
Læs om boksen her.

Image and video hosting by TinyPic
August boksen var fyldt med luksus. Måske så det ikke ud af meget da man lige åbnede boksen, men produkterne skabte i dén grad glæde hos mig. Redken produkterne er klart mine yndlings, og har været det  lang tid; så det må klart være dem, jeg synes bedst om i denne boks.
 Læs om boksen her.

Image and video hosting by TinyPic
Denne boks var fyldt med farver, til lidt af hvert. Hovedet, læberne, kindbenene, og øjenlågene. Min favorit i denne boks er helt klart cheeky trio, fra Look beauty. Jeg har brugt den lige siden jeg modtog den i boksen, i September måned. 
Læs om boksen her.

Image and video hosting by TinyPic
Så nåede vi hen til efteråret. Tid til at rette lidt op på den triste efterårs hud, og få passende farver på neglende. Igennem goodiebox har jeg fået kendskat til Appeal4. De laver negelakker i alle ønskede farver, også er de super gode. Derudover er den smarte neglelak fjerner som skabt til mig. Jeg hader at sidde med vat og vatpinde for at fjerne resterende neglelak. Faktisk så meget, at jeg sagtens kan tænke at jeg ikke gider tage neglelak på - fordi jeg ikke gider fjerne det igen. Men så kom denne! Smart!
Læs om boksen her

Image and video hosting by TinyPic
En Pre-jule boks, kunne man vidst godt kalde det. Bare farven på boksen, gjorde det hele. Også var der lækre parfume prøver med i boksen, hvilket efter min mening, gjorde det lige lidt bedre. Jeg elsker parfume prøver - også passer de perfekt ned i pungen.
Læs om boksen her.

Image and video hosting by TinyPic
Goodiebox plejer altid at komme sidst på måneden, også har jeg som regel altid indlægget klar i starten af den nye måned. Men i December var de super hurtige til at få boksen sendt ud tidligt, så man kunne nå at få den inden nytår - og det var både ret lækkert, og heldigt. Det var nemlig en fuldt ud nytårs boks, og jeg blev i den grad positivt overrasket. Hele indholdet var smadder lækkert, og brugbare produkter. Lipglosen lyser feks, når man tager den ud. Og øjenskyggen der ligger nederst på billedet, ligner også en gloss, hvilket gør den virkelig nytårs agtigt, og helt perfekt. 
Læs om boksen her.

Image and video hosting by TinyPic
For tredje gang i træk, var der slik gemt i boksen, sammen med det i forvejen lækre indhold. Denne gang var der bla. Dry conditioner med i boksen, hvilket er noget jeg slet ikke kendte til før. Sammen med Eucerin lotionen, må det være de bedste i denne boks. 
Læs om boksen her.

Image and video hosting by TinyPic
Boks nummer 22, var i dén grad en "pink spring" boks. Alt indholdet havde et lidt lyserødt twist, og fik en i godt humør, bare ved deres emballage. Lækre produkter endnu engang, og jeg har derfor også haft to yndlings. 
Læs om boksen her.

Image and video hosting by TinyPic
Boksen her var jeg ellevild med. April måned, og en hel boks om at gøre (i sær) fødderne klar til en sæson med bare tæer. En hel boks fyldt med lækre ting; også har jeg sat min yndlings, som en to pak fodbadesalt, til 10 kr. Haha! En rigtig lækker tretment for your feat boks.
Læs om boksen her.

Image and video hosting by TinyPic
Den sidste boks i et års oversigt, er boksen fra Maj måned. En boks med fokus på solen, og dét at passe på huden. Jeg har en virkelig meget sart hud, så det var helt perfekt! Det hele blev lynhurtigt taget i brug, og Palmolive shower gel, blev dermed en fast del på badeværelset. Også dufter den super dejligt! Mh. 
Læs om boksen her

4 kommentarer :

  1. Kan godt huske indlægget fra sidste år :-D Super fedt tilbage blik!

    SvarSlet
    Svar
    1. Hvor er det sjovt, at du kan huske det. :-D Er glad for at du synes det er fedt at se tilbage på.

      Knus. <3

      Slet
  2. Sjovt at se tilbage på :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, ikke? Jeg synes også det er ret hyggeligt!

      Knus

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...