Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

1.7.14

Mille Rubow

Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
På en regnfuld dag i Juni, hvor regndråberne løb hurtigt og efterårs agtigt ned af ruderne, er det helt oplagt enten at beplante sig godt under dynen med fjernsynet tændt, i et par behagelige bukser,og måske lure lidt på nettet; og det var lige nøjagtig det der skete. Inden den lille episode kendte jeg faktisk slet ikke til Mille Rubow, men så havnede jeg inde på www.chanti.dk, og brugte ret lang tid på at kigge på deres store udvalg. Jeg har åbenbart ét eller andet med de lidt geometriske smykker, som min nye Mille Rubow ring jo er. De slags ringe passer til alt, også kan man sagtens ha' flere på af gangen, uden at det bliver for voldsomt. Generelt er jeg bare mest til sølv smykker, hvilket vidst også har været nemt nok at se, i løbet af bloggens tid. (se desuden alle chantis ringe i sølv, lige her). Men Mille Rubow har også et par enkelte virkelig fine ringe i sorte, som jeg synes er så fint og lidt anderledes.

Følg evt. med hos chanti på deres facebook side, eller på instagram @chantijewellery.

Indlægget er lavet i samarbejde med chanti.dk.

2 kommentarer :

  1. Hej Daniella
    har du et direkte link til ringen:)

    SvarSlet
    Svar
    1. Lige her: http://www.chanti.dk/p-Se_flere_maerker-Mille_Rubow#Mille_rubow_ring_i_soelv_-_Geometric__4_|1511
      Bare kopier teksten og sæt ind, så kommer du direkte ind til ringen. :)

      Knus. <3

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...