Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

24.6.14

Tema-tirsdag #25: Buzzador, sommer stænger og Veet

Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Jeg er blevet udvalgt til at teste Veet produkter for buzzador.
___________________________________________________________________________________

Lidt om buzzador:
Jeg har åbenbart været medlem af buzzador i efterhånden ret lang tid. Jeg har nok fået tilmeldt mig midt i undren over hvad det var, og hvor (og hvordan) folk der skrev om det der buzzador, egentlig fik deres test produkter fra. Lige pludselig fik jeg i hvert fald en mail, hvor der stod at jeg kunne tilmelde mig deres kampagne, og efterfølgende en, hvor der stod at jeg var blevet udvalgt. Buzzador er altså et selskab der organisere kampagner til privat personer, hvor man så kan tilmelde sig de forskellige kampagner som de udpeger, og hvis man så bliver valgt til at teste (hvilket ikke altid er sikkert) så modtager man pakken, hvor der er til en selv, og til at dele ud af til sine venner. Efterfølgende skal man fortælle sin mening.
___________________________________________________________________________________


Når der er godt med tid tilbage til bare ben og udkig til barber skum, skraber indløb og sår på anklerne, så passer det vidst helt perfekt, når en propfyldt pakke var klar til afhentning på posthuset. En hel pakke fyldt med Veet produkter til test fra Buzzador; 3 minutter, også er benene klar til shorts og ture på stranden. Jeg er imponeret. Og det er jeg helt sikker på at dem jeg har delt ud til, også bliver.

3 kommentarer :

  1. Spændende! Virker det godt? Er det bedre end de røvsyge skrabere, der ikke virker alligevel efter ret lang tid :-D?

    SvarSlet
    Svar
    1. Det virkelig super godt, og er virkelig effektivt. Jeg blev ret overrasket!
      - Jeg synes dog det sviner lidt, med mindre man selvfølgelig kan sidde helt stille
      i den tid cremen skal være på benene. (eller hvor det nu er).
      Effektivt, men skraberen er lige lidt hurtigere. :-D

      Knus. <3

      Slet
  2. hvordan bliver man tester

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...