Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

23.6.14

Stila, it's personal

Image and video hosting by TinyPic
Jeg tror næsten at instagram er mit yndlings sociale medie. Jeg elsker den måde alle folk kan inspirere hinanden på. Små kig ind i folks hjem - nogen af dem, er endda også store kig. Folk oploader så mange forskellige billeder af deres hjem, og nogen bliver endda kontaktet af bolig blade, fordi de bor fint og anderledes. Jeg elsker at blive inspireret, og jeg elsker at se folks hjem, deres kreative input og der børns små hygge hjørner og vildt personlige lege værelser. Tip til hvor man kan købe de forskellige ting, og deres valg til feks. gardiner og farven på deres fordør. Jeg har fundet frem til webshoppen stila.dk, som sælger rullegardiner, plisségardiner, duo ruller og lamelgardiner. Også er det ellers bare at trykke på navnet af det slags gardin man nu ønsker, også kan man ellers vælge frit, og gøre så det passer direkte hjem til en selv. Om det så er til køkkenet, kreative input, børns hyggehjørne eller deres personlige legeværelse. Derudover er der virkelig fin inspiration at hente på deres hjemmeside, som bla. består af rigtig fine billeder, så man får fornemmelsen af at ha' deres gardiner i ens hjem, og hvordan de forskellige farver, vil gøre lidt ekstra i et rum. Lidt besværlig hjemmeside; men det ér altså bare super smart.

Indlægget er sponsoreret.

Ingen kommentarer :

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...