Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

12.6.14

Sommer goodies fra billigvoks

Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Juni, Juni, Juni. Det er vidst dig, vi alle har ventet på. Nætter hvor det er lidt ligesom om at natten aldrig rigtig kommer, og morgenerne der starter endnu tidligere, med den fineste fugle kvidder og morgenmad på teressen. Brun hud og bare tæer er noget af hverdagenes standard. Og der i blandt, at håret helt sikkert også bliver udsat for lidt saltvand, et par gange, eller to.
 Derfor har jeg fundet fire ret fine sommer lækkerier, fra www.billigvoks.dk. One by one mascaraen fra Maybelline er helt klart på listen over top 5 af mine yndlings mascaraer, og med en lækker glød, er mascara jo ret tit det eneste man lige behøver. Derudover har jeg valgt Sunspa. Hvis man ligesom mig har en lys hud, er det bare ret rart at føle sig en lille smule brun, inden man hopper i de korte shorts. Også til sidst; til det saltvands udsatte hår - lidt lækkert pleje. Healthy sexy hair shampooen forstærker hårets yderlag, ved hjælp af kakao og vitamin B5. Også er der macadamia Deep repair, som dufter noget så lækkert! En hårmaske der både bla. indeholder alge-estrakt, Kamille olie og Aloe Vera. En tur i håret i 5 - 10 minutter, og lige efter et varmt bad. Så er håret klar til at blive luftet!

4 kommentarer :

  1. HVor er det nogen lækre sager, du har fået dig! :)

    Kig gerne forbi min blog, hvis du lyster. Knus!
    http://kaathrinejohansen.bloggersdelight.dk/

    SvarSlet
    Svar
    1. De er stortset alle sammen fundet frem fra gemmeren - perfekt lige til denne tid!

      Knus, og god weekend søde Kathrine. <3

      Slet
  2. hvor er krukken fra

    SvarSlet
    Svar
    1. Den er købt i Søstrene Grene!
      De er så smadder fine, synes jeg. :)

      Knus

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...