Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

17.6.14

Tema-tirsdag #24: Choopin & summer wants

Image and video hosting by TinyPic
Nu er det slut med at sige "når", til sommeren, og alt hvad man skal nå. Vi er nemlig lige midt i den, og det hele er i fuld gang, også gælder det bare om at nyde alt, inkl. de lidt for store skyer, der dækker for det vi alle kan li'. Jeg har fundet 9 wants, fra Choopin.dk. En, for mig, helt ny webshop, som jeg slet ikke kendte til; men som har de absolut aller fineste sager! Alle deres sandaler er jeg helt vilde med, også findes de i alle mulige forskellige varianter, hvilket jo er helt perfekt hvis man nu ikke er til de helt over pyntet, er der massere af andre slags der måske passer bedre til en - og det samme med priserne. De ting jeg nok er aller størst fan af på deres webshop, må være - som nævnt før - deres sandaler, og ellers der virkelig fine tasker. Mærket liebeskind er noget man ser gå igen derinde, og især deres Liebeskind Berlin tasker som jeg bla. også har sat som en nr. 8 i min summer wants, synes jeg er ret fine. Desuden er der et stort udsalg igang lige nu, med Liebeskin Berlin mærket, hvor der bla. er et stort udvalg af både tasker, bælter og tøj.

Indlægget er sponsoreret.

Ingen kommentarer :

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...