Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

22.7.14

Tema-tirsdag #28: Batiste, batiste, batiste

Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Jeg synes for det meste at man altid gerne vil ha' det, som man bare ikke kan få. Jeg har altid haft enormt fint, tyndt hår. Helt lyst og glat; og lige så længe har jeg altid ønsket mig et stort fyldigt lækkert mørkt hår, med krøller. Selvfølgelig lige indtil at mit eget hår naturligt begyndte at bevæge sig over i det mørke, og lige så langtsom begynde at få krøller. Men fint er det stadigvæk - og når det gælder hår, kan man meget sjældent sige "fint", uden at "fedtet" hænger sammen med. Hårvask hver eneste dag, har været på programmet de sidste mange mange år. Det er trættene, dyrt og virkelige skadeligt. Men så var det at jeg fik øje på tørshampooen. Det lyder ganske ucharmerende, at man simpelthen kan hoppe en hårvask over, med et produkt på en flaske. Men det gøre meget; og det kan redde en hvilken som helst træls hårdag, med fint irriterende hår.

Efter at ha' prøvet virkelig mange forskellige tørshampooer er jeg faldet helt for Batiste! De kan fåes med rigtig mange forskellige dufte, hvor den gule feks. er med kokos, og dufter (underligt nok) lidt af karamel stængerne fra Malarco! haha. Overstående batiste tørshampooer er bestilt på billigvoks.dk, og er at finde lige her.

Ingen kommentarer :

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...