Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

27.7.14

Eventyrligheder, side for side

Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic

Nogen af de bedste eventyr, er dem der forgår på papirs tynde sider, skrevet ned med sort computer skrift, med en fin tekst, titel og nogengange et velkendt forfatter navn. Jeg kan faktisk godt lide at læse; det er bare så pokkers sjældent at jeg gør det. Og det er faktisk en skam. Følelsen af at blive op slugt af noget eventyrligt som kun får en slutning hvis man fortsætter, og bladre videre, side for side. Forfatternes velkendte ord, og ens egen indre billedebog der går i gang, når det er en ren tekst bog. Jeg synes det er sjovt, og rart på en underlig måde. Man skaber sine egne personer; ud fra noget der allerede er skabt. Man forestiller - og der er ingen der kan stoppe en fra at gøre det. Historien der kan leve videre, efterfølgende, når slutningen har fundet sted, og den sidste side er bladret over, og bogen er lukket. Inde på hjemmesiden williamdam.dk er eventyrlighederne gemt i kæmpe stakke. De venter blot på et klik, og en gennem læsning af deres hver i sær forskellig vendte eventyr.
Øverst i min lille bog stak på billederne, er den efterhånden ret så populære en flænge i himlen. Jeg har først køb bogen efter jeg har været i biografen og se den populære film; og jeg har simpelthen været en evighed om at læse den hjerteskærende historie, fordi at oplevelsen gerne må være biograf turen; bare strukket helt uendeligt meget ud. Jeg er gået hen og bliver ret vild med ham John Green, bare efter én bog. Og glæder mig til at læse flere.

Indlægget er sponsoreret 

Ingen kommentarer :

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...