Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

9.7.14

Ebay stuff #2

Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic

Jeg er en lille smule, en flittig bruger af ebay. Og jeg er i dén grad, en flittig søger. Jeg elsker at kigge rundt derinde og blive overrasket over hvor mange ting man kan finde, også til usædvanlige billige priser! En wooden hand hos HAY, koster hvor 149 kr, hvor den på billede 1, ses til 44 kr. For slet ikke at tale om tasken på billede 6. Både jeg, og mit kort elsker ebay, og ender vidst også med at klikke lidt af overstående hjem.

4 kommentarer :

  1. FANTASTISK collage!! :) Elsker også Ebay, men er meget forsigtig og køber ikke over 80 kroner, når der er uden for EU's grænser. Hvad gør du? Er du ikke bange for, at blive taget???? <3 Knus Cam

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg er fuldstændig lige som dig. MEGET forsigtig - og køber ikke for over 80 kr, uden for grænserne. Super ærgerligt, men så hellere være sikker. :D Haha.

      Knus. <3

      Slet
  2. så fine ting :)
    rigtig lækker taske :)

    //N.K.L
    www.nkl-fashion.dk

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...