Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

8.7.14

4 interior ønsker

Image and video hosting by TinyPicJeg er et svagt menneske, når det kommer til interiør lækkerier og bolig indretning. Altså, forstået på den måde, at der skal ingenting til, før jeg bøjer mig ned i støvet og får mig selv overtalt til at købe de ting jeg ønsker mig. Faktisk er der slet ikke noget støv at blive bøjet i; for jeg gør det lidt for nemt, uden egentlig at tænke over det, hvilket også har resulteret i at jeg fik påbegyndt en Royal Copenhagen samling, blot fordi at jeg gerne ville ha' en skål; og man kan jo ikke stoppe, når først man er kommet i gang. To af mine nok absolut yndlings mærker, må være to virkelig lækre danske klassikere. Kay Bojesen og Kähler (og det blå porcelæn, selvfølgelig). Træ og striber. Jeg er i forvejen allerede ejer af et ordenligt læs Kähler vaser, men med mange vaser, er der også god grund til at ha' blomster hele tiden, ikk'? Udover overstående ønsker som alle sammen er fundet på meganice.dk, har jeg også fundet det absolut aller fineste sengetøj derinde. Sussanne Schjerning sengetøj hedder det, og kan findes ved at trykke på dette link. De har de fineste mønstre, og måtte gerne være en del af mit kommende store sengetøjs lager. Sådan noget, kan man aldrig få for meget af.

Indlægget er lavet i samarbejde med meganice.dk

Ingen kommentarer :

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...