Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

6.8.14

View from beautyakademiet‏

Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Som blogger bliver ens viden altså ret hurtig udvidet. Specielt indenfor makeup, og hvilke webshops der er nemme at finde rabatkoder til, og hvilke der ikke er. Feks. var min viden indenfor at concealer kunne være "tør", ikke liiige så stor. Faktisk var den slet ikke eksisterende. Men det ved jeg jo så nu. Jeg fik nemlig tilbuddet om at teste et produkt fra Beautyakademiet I København, som har webshoppen beautyakademiet.dk og valgte altså deres mineral concealer, i farven "caramel". Når man bestiller en mineral concealer hos beautyakademiet, får man en seddel med, med en lille guide til hvordan man får det bedste resultat ud af det produkt. (Jeg ved ikke om det er en generel ting, man ihvertfald en rigtig lækker ting at få!). Der er beskrevet hvilken der er bedst til hvad, og at man med feks. mineral corrector, kan rette lidt op på røde områder i ansigtet og skjule det bedre. Og at man med mineral concealer skal passe på med at komme for meget under øjnene, da det ikke giver et godt resultat. Ret nyttig og ganske rar seddel, som jeg har kigget og læst godt igennem. Gode og meget brugelige tips synes jeg.

Sponsoreret indlæg.

Ingen kommentarer :

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...