Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

11.8.14

Ny fra BV

Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Jeg tror efterhånden at billigvoks er den webshop jeg bestiller aller flest ting hjem fra. Brugelige, lækre ting, som jeg bruger stortset hver eneste dag. Faktisk har jeg en god stak nye ting, som jeg mangler at vise jer; men det kommer alt sammen, lidt efter lidt. Jeg vil starte med at vise det nyeste jeg har fået fra drengene i Århus, som netop er overstående lækkerier. Herhjemme er vi helt vilde med tangle teezer. Jeg har førhen modtaget en macadamia no tangle børste, som simpelthen er så lækker, at jeg blev nød til at bestille en sort lille tangle teezer, hjem. De to andre ting synes jeg er vildt billige, i forhold til hvor glad jeg faktisk er for dem! Mascaraen koster bare 39,- kr, men giver så lækkert et resultat, og rense servietterne er super effektive og dufter så lækkert. En dejlig billig omgang gode goodies! 

Ingen kommentarer :

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...