Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

13.8.14

Siden sidst #7

Image and video hosting by TinyPic
Vi har skudt grill sæsonen godt i gang, med første grill aften; også var det endda midt i April. 
Hvor vildt, og død lækkert! Det er efterfølgende blevet til en god håndfuld af slagsen. Og nu er sæsonen efterhånden bag os. 

Image and video hosting by TinyPic
Jeg har længe gået og ønsket mig et tøjstativ, med tilhørende renseri-lignende bøjler, bare i lidt mere holdbar og tykt materiale. Og wupti. Der var de så. Imens jeg har gået og været lidt irriteret over at Tiger havde valgt at ha' bøjlerne i alle mulige skrig farver, og ikke noget tilegnet folk, der ville foretrækker nogle lidt mere dæmpet farver. Men der var de jo - gemt væk i blandt blå, grønne og lilla'e.

Image and video hosting by TinyPic
Det er farligt at tilmelde sig nyhedsbreve, når webshops der er fyldt med lækkert interiør og isenkram, meget tit har meget gode tilbud. Det kan tit være svært, i sådan nogle situationer...

Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Som I nok ved, så elsker jeg at gøre meget ud, af meget lidt. Og i konfirmations tiden (som efterhånden egentlig er et godt stykke tid siden) der lavede jeg en god stak personlige kort, ligesom overstående, som vi delte ud til fine konfirmander. 

Image and video hosting by TinyPic
N har holdt halv rund fødselsdag, og blev derfor fejret med en god omgang kanel, 
og en ordenlig omgang overraskelses fødselsdag. Så stor en succes; og helt klart på top listen over sommerens bedste. 

Ingen kommentarer :

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...