Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

4.8.14

That nordic home

Image and video hosting by TinyPic
Klik her for at se hvor tingene er fra. 
Når det gælder møbler og interiør ting, så er bilka nok tæt på det absolut sidste sted jeg kigger. Jeg har aldrig købt sengetøj eller lignende, og det nærmest jeg kommer på noget der kunne minde om overstående, er en lænestol for et godt stykke tid siden. Men i rigtig lang tid har jeg gået og drømt om den lidt Charles Eames lignende stol i venstre hjørne. Jeg er vild med sædets form. Fin, enkel og så behagelig at sidde i. Og træ benene, trækker den da slet ikke ned! Dog har jeg fået fat i en lille sjat Eames Replica stole som har udført mit ønske, og ført bilka modellen af listen. Jeg synes det er en virkelig fin "luksus/budget" udgave, for folk der har det lidt ligesom mig; at kunne li' designe, og ikke bare mærket. Det der ellers er på collagen, som også kan købes i (og på) bilka(.dk), er fjernsynet. Jeg elsker at se fjernsyn, og kunne derfor virkelig ikke finde på at bo uden. Lige siden jeg var helt lille har jeg haft det samme 22'' fladskærm som næsten er på størrelse med min computer. Det er lille, sødt og ganske fint. Men en udskiftning ville da ikke skade - ikke fordi det nødvendigvis skulle være større. Men fjernsyn bliver jo i den grad og bedre og bedre, og netop det har bilka et ret godt bevis på. De har nemlig et kæmpe udvalg af samsung tv på bilka.dk.
Ellers er der også både sofa, lampe og skind, som alle ting også er at finde hos Bilka. Lampen synes jeg er virkelig fin og lidt anderledes, og igen er jeg ret pjattet med træ benene. Tænkte at man måske kunne give den maling, så den feks i overstående tilfælde, kunne komme til at matche mere til eksempelvis bordet og den lille tv skænk. Bordlampen koster 499 kr, men er ikke på lager online.

Sponsoreret indlæg.

2 kommentarer :

  1. årårhh! jeg elsker din stil! lyse sarte farver er altså så fine !
    hvor er vasen fra ? den er virkelig fin !

    SvarSlet
    Svar
    1. Sofaen er måske ikke lige så praktisk i så lys en farve, men jeg synes virkelig også bare at det hele er så fint!
      Lys og det lidt patina agtige træ, det passer altså bare ret godt sammen.

      Vasen er fra Zara home.

      Knus. <3

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...