Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

14.8.14

Ebay stuff #4 | Baby edition

Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
1. 2. 3. 4. 5. 6. 7. 8. 9. 10. 11. 12
Is there anything you can't find on ebay? Jeg tvivler altså virkelig! Også er det så fantastisk billigt meget af det, at man nærmest slet ikke behøver tænke over det. Også gør det heller ikke noget, at købe lidt ekstra så. Jeg tror efterhånden at jeg virkelig har kigget på alt, derinde. Altså, sådan da. Og da jeg landede forbi et par små baby sko, blev jeg lige nød til at tjekke lidt af udvalget ud - Og se lige et lille udpluk af det! Ting er bare sødere i små størrelser. Specielt den lille jakke ved nr. 3! Den er simpelthen så fin og kær. 

2 kommentarer :

  1. Hej Daniella,
    Super gode ebay ting! Jeg er helt vild med at du finder ebay tips til os, der ikke er så gode til at finde dem selv;-)

    Hvordan fungerer det? Hvor kan jeg se fragt priserne?:-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak for din besked! Jeg er så glad for at der er nogle der kan bruge mine ebay fund.
      Jeg synes det er så hyggeligt at lave. :)

      Mange af de ting jeg finder, der er der fri fragt. På de ting i det her indlæg, der er der dog fragt på 2, 3, og 7. Fragt priserne kan du se nede hvor der står "shipping". Tæppet ved nr. 7, koster feks lige godt 5 kr, at få sendt, udover selve prisen. :)

      Jeg håber det gav mening, ellers er du velkommen til at spørge igen.

      Knus. <3

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...