Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

16.8.14

N o o v c k

Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Jeg har modtaget det absolut aller fineste armbånd fra chanti.dk. Måske ikke lige det aller fineste i andres øjne; men det er blevet bestilt med henblik på tanker, kærlighed og minder. Der er indgraveret syv bokstaver, som jeg har sat sammen så der står "n o o v c k". Ikke noget der overhovedet vil gi' mening, hvis man ikke vidste bedre. Men det synes jeg egentlig også er meget rart, at der er gemt lidt hemmeligheder bag, og hvis folk vil vide, må folk spørge. Dog kan jeg for jer (shh) godt afsløre af min elskede lillebror hedder Nicolai, og min far hedder Ole. Mange betydelige ting, samlet på et personligt armbånd. God idé til sig selv, og specielle gaver. Man kan også finde andre navne armbånd, uden kors. Find mit armbånd her.

Lavet i samarbejde med chanti.dk 

Ingen kommentarer :

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...