Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

12.8.14

Tema-tirsdag #31: This little new member

Image and video hosting by TinyPic
Jeg har i  mange år ønsket mig den lille søde abe, fra Hr. Bojesen. Så sød, lille fin, træ farvet, dansk og eventyrlig. Jeg har virkelig bare altid været helt forelsket i den; og man må vidst også sige, at det nok har været starten på en forkærlighed for dansk design. Kay Bojesen har faktisk designet aben, for at hans egen børn havde noget sjovt at hænge deres jakker på. Og det må vidst siges, at det blev i dén grad udført. 
For et stykke tid siden, hørte jeg nogle små fugle kvidre lidt om, at den store (og dyre) Kay abe, og den lille lillebror, får sig en mellemmand. Jeg vidste egentlig ikke om det var helt rigtigt - men min begejstring var alligevel ret stor. Jeg synes den store abe er lige liiidt for stor, hvor i mod den mellem størrelse, måske ville passe lidt bedre. Men nu er det altså også blevet officielt. Der kommet en mellem størrelse på 28 cm, som er mulig at købe til September 2014. 

Har i nogle af Kay Bojesens fine værker? 

1 kommentar :

  1. Jeg har forud bestilt den nye abe. Den skal helt klart være i min samling :-D Den er så lækker !

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...