Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

28.12.12

Mira, smukke Mira

Jeg er nok langt fra den eneste, der fik en mærkelig følelse af chok, igennem kroppen, da det kom frem, at den højt elskede Gitte, fra "Anja og Viktor", som blev spillet af Mira Wanting, havde brugt sin seneste tid på hospice. Den 22 December, så jeg at Metro express havde skrevet, at hendes ende på hospice blev kort, og at hun havde forladt sine to børn, to dage før jul. - Det viste sig uheldigvis at være sandt, og idag er det kommet frem i pressen, at Miras liv sluttede, i en alder af 34. At én sygdom, kan tage så smukke liv, er fuldstændig uretfærdigt og meningsløst. Jeg har kun én ting at slutte af med; Piger, husk så at få taget den vaccination, mod livmoderhalskræft. Om man så skal bide sig selv i røven, for at spare de penge sammen, så er det penge, som ikke kunne gives bedre ud. Jeg startede selv min vaccine i 2008, og det er så hurtigt overstået, og en lille smerte, som nem er til at bide i sig. Pas på jer selv.

Ingen kommentarer :

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...