Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

12.12.12

Instagram glimt #5

1. Jeg har lavet virkelig mange pakke kalendere, og advents pakker i år. Jeg plejer kun at lave en til min lillebror, fordi at jeg synes det er så hyggeligt. Men i år har jeg både lavet en til Nicolaj, min lillebror, min storesøster, Nicolajs forældre, og en veninde. 2. Jeg har været virkelig godt forberedt, og tidligt ude i år. Jeg havde nemlig allerede købt alle mine julegaver, i starten af Oktober. Efterfølgende mangler jeg blot et par pakker, til at de forskellige kalendere var klar til aflevering, ved de forskellige personer. Det er sådan en rar følelse, at glæde andre. 3. Jeg har længe gået og ønsket mig Forbrydelsen på dvd. Få dage efter, kom Nicolaj og ga' mig et kys på kinden, med et efterfølgende "her skat." Jeg plejer at hade første sæson af alting. Når jeg får mit desperate housewives maraton flip, starter jeg også alting med 2'ern. I forbrydelsen samlingen, må jeg konkludere at 1'eren altså er den bedste. 4. Jeg tror jeg er ejer af flere hello kitty strømper, end helt almindelig og neutrale. Men altså, de er bare så rare, og ekstra fine. 5. Det er årstiden hvor det er helt okay at hygge sig, og gemme sig langt væk under den varme, behagelige dyne, med et dejlig varmt krus kakao ved sin side. Selvfølgelig blev det nydt fra mit elskelige "Oink" grise krus. 6. I November måned, hver eneste år, plejer jeg altid at gå helt amok i de forskellige julekalendere, hvilket altid har resulteret i, at jeg er i det vildeste julehumør allerede dér. I år har jeg gjort en undtagelse, og ventet helt til den 5 December, til at starte på jule filmeriet. 7 - 8. Noget af det jeg synes er absolut aller mest hyggeligst i December, er at sidde med hænderne helt indgrattet i ler, og med lugtende grand, og kogler over det hele. Jeg elsker det endda så meget, at jeg har lavet flere dekorationer end blot de 2 trofaste; nemlig advents og kalender dekorationen. 9. Jeg har for aller første gang, nogensinde, kastet mig ud i at lave hjemmelavede æbleskiver; og jeg må sige. At det er blevet et hit! 10. Jeg har modtaget den aller fineste gave, med de aller fineste disney kasser, og med det aller fineste disney indhold. Jeg glæder mig til at vise jer det. 11. Endnu engang har jeg været på Voergaard slot. Denne gang til deres trofaste og årlige jule weekend. Jeg elsker simpelthen det sted. Jeg synes det er så fint, og facinerende. Også minder det mig samtidigt om nogle gode minder, fra tidligere besøg. 12. Snestorm i Nordjylland. Hold nu op. På billedet køre vi på en vej, hvor der er marker på begge sider, og det var slet ikke til at se om man kørte på vejen, eller om man var midt ude på marken. Jeg elsker sne, og jeg er nok en af de eneste der synes det er vildt spændende med sådan en gang sne storm, men når først det bliver nærmest uhyggeligt at køre på vejen, så ville man ønske, at man kunne trylle sig hjem.

2 kommentarer :

  1. Virkelig fin blog du har dig! Og tusind tak for din kommentar på min blog forresten, den varmede sådan med alle de søde ord! :D

    Jeg synes helt klart vi skal følges! Derfor er jeg også blevet fast læser hos dig nu, så jeg håber du vil blive det samme hos mig? :)

    Knus Louise
    http://allthingsglitters.blogspot.dk/

    SvarSlet
  2. Hej Daniella! Tak for din kommentar, er helt med på den med at følge hinanden - er fast læser hos dig nu.

    Kraaam og glædelig jul herfra! :-)

    Kristindelprado.blogspot.dk

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...