Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

10.12.12

Matas kalender gaver

Jeg har været den heldigste lille pige; Nicolaj kom nemlig et lille stykke tid før December, og afleverede en pakke kalender til mig, fra Matas. Han ga' mig også en sidste år, og jeg synes simpelthen at det er så hyggeligt at sidde og åbne sådan en lille pakke, her morgen - man får lige pludselig en dejlig grund til at stå tidligt op, i hele December - så jeg blev rigtig overrasket, og meget glad. Som om det ikke var nok, så kom han d. 1 December, og afleverede endnu en stor pose, fyldt med gaver, fra matas. Denne gang var det en advents kalender, i luksus udgaven. Jeg tror aldrig at jeg har været ejer af så mange lækre produkter, som man bare slet ikke kan komme for hurtigt igang med at teste. Og det bedste ved det hele, er jo, at Matas tager hensyn til at det er noget at alle folk skulle kunne bruge. Feks. har jeg fået mange økologiske produkter indtil videre. Og sådan noget som mascara og neglelak kan man jo altid bruge! Med mindre at man selvfølgelig mangler sine tæer, og fingre. (Men det ville også virkelig være uheldigt!).

Jeg har efterhånden fået et par kommentarer om jeg ikke ville lave indlæg med hver ting, som jeg får i de her pakke kalendere. Og jeg tænkte bare, hold da op, hvem gider ha' ét indlæg, og hver eneste ting? Så jeg har valgt at gøre det på denne måde. Også kommer der en, eller måske to mere, med de resterende gaver. Så kan man også få et lille indblik i hvad der kan være i Matas pakke kalendere, så man ved om det er noget man skal ønske sig, eller invitere i, til næste jul.

Advents gaver; 
1. Matas natur gojubær & økologisk body lotion og scrub.
2.  Matas øjenmakeup fjerner, og Helena Rubinstein mascara.

Matas pakke gaver;
1. Comwell spa, exfoliating face skrub.
2. Sally Hansen, complete salon manicure.
3. Orgins Lip Remedy.
4. Easy sun, selvbruner.
5. Lisbeth Dahl neglesæt.
6. Matas natur, 24 h. ansitgscreme.
7. Matas natur shampoo, gojubær og økologisk aloe vera.
8. Lisbeth Dahl duft lys.
9. Gosh intense lip colour.

12 kommentarer :

  1. Nøj nogen lækre ting! og en rigtig fin blog ;)

    kig forbi min blog, hvis det lyste ;) - måske kunne vi følges?
    -http://kom-se.blogspot.dk/

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, ikke? Jeg er også rigtig glad for dem. :)

      Rigtig fin blog, så det kan vi sagtens. :)

      Slet
  2. "Med mindre at man selvfølgelig mangler sine tæer, og fingre. (Men det ville også virkelig være uheldigt!)." hahahaha :D!

    SvarSlet
  3. Sikke nogle lækre ting! Misundelse herfra!!
    Det er en rigtig fin blog, du har :-)

    kunsanne.blogspot.dk

    SvarSlet
  4. Sikke nogle skønne ting :)
    Kunne du tænke dig at følges?
    www.katrinederskriver.blogspot.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, de er virkelig skønne! :)
      Jeg har smidt en kommentar hos dig - Rigtig fin blog. :)

      Slet
  5. Hvor er du heldig at få alle de skønne ting :-)

    www.isabellapernille.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Jaaa. Måtte også skynde mig at lave en kalender til ham også - så han også havde lidt. :) hæhæ.

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...