Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

5.12.12

Desperate housewives | it's ending tonight

Lige fra en dramatisk start, for efterhånden mange år siden, da den kørte over skærmen på første gang på Amerikansk Tv, i 2004, hvor det startede med Mary-Alice Young der valgte af ende livet, midt på hendes stue gulv i frygt for at en dyb hemmelighed skulle komme frem, til nedgravet baby lig, afklippede fingre, og beskyldelse for mord, fly nedstyrt, utroskab og kræft syge mennesker. Der foregår meget på den lille forstads villavej, Wisteria Lane, hvor man følger husmødrene, Susan, Lynette, Bree og Gabrielle meget intense og spændende liv. Efterfølgende er over 60 personer blevet dræbt, eller død af anden årsag. Sidst var det den højt elskede Mike, som måtte lade livet for øjnene af Susan, da en forbikørene bil, skød ham i brystet. Deres søn Mj, længdes efter hans far "I just want daddy", og jeg tror aldrig, at jeg har været så grådkvalt over et afsnit, i en serie. Og mon ikke, at der også sker noget med den elskværdige Karen Mccluskey, som har fået beskeden "at der ikke længere er noget at gøre". Skuespilleren Kathryn Joosten, døde selv den 2 juni 2012, kun 20 dage efter, at hendes karakters død, blev vist på Tv, i Usa. Mon det hele ender godt, for engangs skyld? Eller skal man skal leve med et mysterie, og med spænding i kroppen, som der aldrig vil blive bygget videre på? 

- Mit serie hjerte græder, og længes efter en "the movie" edition. 

4 kommentarer :

  1. desperate housewives <3

    SvarSlet
  2. du har jeg gået og tænkt over det længe, men da mike og susans søn blev født, der ville mike ha ham til at hedde noget som jeg ikke kan huske, kan du hjælpe mig med hvad det var?? :D hehe

    SvarSlet
    Svar
    1. Det var Maynard, opkaldt efter Mikes bedstefar. :) hehe.

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...