Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

19.12.12

#5 Siden sidst...

Vi har holdt min mors fødselsdag. Nicolaj og jeg stod tidligt op, jeg pyntede det færdig, som jeg ikke fik gjort dagen før, alt imens han kørte ud og hentede både kage, rundstykker og juice.
Jeg har gået Aalborgs gader igennem, utallige gange efterhånden. Både fordi at jeg har været med Nicolaj ude og købe hans de sidste julegaver, men også fordi det bare er så hyggeligt, når det hele er pyntet op, så det glitre og skinner. 
Jeg har været på Voergaard slot, som ligger midt oppe i det nordjyske land, ind imellem en bunke af store træer. Det hele var dækket til, i det fineste hvide sne-lag, og det hele var så eventyrligt og julet. 
Bare i December måned har jeg spist mere flæskesteg og brun sovs, end jeg har de resterne måneder. Jeg er langt fra en flæskestegs-elsker, og har derfor hurtigt tyet til det mest elskelige; Vandmelon. Og selvfølgelig i en mumi skål, med den yndige My.
I en af de utallige gå-ture inde i byen, endte overstående med at komme med hjem. Jeg tror efterhånden at Nicolajs familie kender mig som "Nicolajs kæreste", og "hende der altid har Hello Kitty strømper på". Jeg synes bare at de er så fiiiiiine, og her i vinter perioden går det jo absolut intet, at forkæle sine fødder lidt ekstra, vel? Derudover forærede han mig også den fineste, meget store, solskins pudder fra Matas. Også måtte jeg selv overgi mig, efter lang tids tænken, til Gina Tricots strømpebukser.

2 kommentarer :

  1. elsker, og mener virkelig elsker din header!
    Og forresten skønne billeder!
    Måske du vil følges?
    http://anna-mitlivminetankermig.blogspot.dk/

    SvarSlet
    Svar
    1. Taaaak! Det var egentlig bare en lyn hurtig midlertidig erstatning, fordi at der lige skulle ske lidt nyt. :-D

      Jeg hopper over forbi din blog, og kigger lidt!

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...