Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

24.12.12

Jeg tæller ned;

24 dage er som fløjet afsted. Om lidt sidder næsten alle familier, rundt omkring i Danmark, og spiser sig mætte i julemaden, og hygger sig i det selskab, som man elsker allermest. Når man går forbi huse, kan man ikke undgå at se juletræerne skinne ud, inde fra. Bilerne samler sig i flok, rundt omkring ved naboerne; det er tegn på, at det er jul. Duften af flæskesteg og and, har spredt sig i hele huset, så det er lige før at maverne rumler, og glæden til ris'ala'mande, er ved at boble over; ihvertfald hos mig. I den fineste disney strik, som en før-julegave fra Nicolaj, vil jeg nu begive mig ned til min familie, og holde en jul, med endnu et par pragtfulde minder. Nu er det nu; glædelig jul.

1 kommentar :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...