Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

18.12.12

Disney'lykke

Er der noget finere end det fineste disney poselæn? Jeg tror det faktisk ikke! Jeg har forgæves, i virkelig lang tid, googlet og kigget efter nogle kopper, tallerkener, eller bare ét eller andet, der mindede om et disney motiv, og det hele har endt ud i at jeg bare har gået og været sur og tvær, over at jeg ikke kunne finde mine disney kopper, og blev også nød til at lave en mindre mumi-samling, bare for at få et lille bitte plaster på såret. Kender I det, når man egentlig har opgivet, og det som man ikke længere søger efter, kommer frem lige pludselig? Sådan var det med mit fund af den lille søde disney 'afdeling'Eganbutik.dk. Skåle, gafler, krus, bakker, og grej holdere. Alt sammen med de fineste disney udsmygninger, med Minnie og Micky mouse, og de syv små dværge.

I kan finde Micky og Minnie mouse krusende her, de syv små dværge grejholdere her, og kage spader her

Ingen kommentarer :

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...