Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

21.12.12

It's beginning to look alot like christmas

Dagende er som fløjet afsted, jeg synes det føles som om at det var igår at kalender bladet skulle drejes over på December. Glæden i nogle folks øjne, fordi at nu var det nu, stressen i resten af øjnene, som en endnu større bekræftning på, at vi virkelig havde nået jule måneden. Kalenderlyset skulle tændes, og brændes ned til 1 som det første, småkage bagning, julekalender hygge, nissebyer, glitrende lyskæder, og en masse indpakning; og pludselig er det hele fløjet forbi i en susende fart; folk bliver overrasket over hvor hurtig December egentlig kommer, imens at jeg bliver overrasket over, hvor hurtig den egentlig forsvinder igen. 
December er ved at sakke mod enden, og jeg har stadig ikke helt forstået at 2012 bare er fløjet så forbavsende hurtigt afsted. Måske er det godt nok, for nytår er den perfekte undskyldningen til at ændre nogle af de ting, som man ønsker ændret; og jeg glæder mig til at se, hvad det bringer...

1 kommentar :

  1. Det er virkelig nogle gode billeder!

    -http://kom-se.blogspot.dk/

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...