Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

3.12.12

Første advent

1. advent, og det første lys skal tændes. Jeg synes allerede at jeg kan mærke, at December dagene bare flyver afsted, i takt med at landet bliver ét smukt hvidt landskab. Sneen spreder sig, og i skrivende stund daler den ned fra himlen. Jeg har åbnet advents gaver, én fra Nicolaj, og én fra hans forældre. Der er noget ved December. Man både viser, og får en ordinær følelse af at være elsket. Vi har set jule film, spist slik og lavede lidt flere jule dekorationer. Vi har været på en mindre gåtur i Aalborgs gader, og et lille bitte smut ind fordi den yndefyldig oppyntelige salling, og kiggede på deres jule ting, og de få mennesker der var inde og gør julehandler, sent på en søndag. Vi krydsede den fine jule by ved rådhuset; alt, hånd i hånd, og med et kamera om halsen. Det hele skal mindes som et stort glædeligt eventyr. Jeg tror ikke helt at det er gået op for mig, at det er December, også er der bare intet bedre, end at se tilbage på en gladelig stund.

2 kommentarer :

  1. Årh, det er så stemnings fulde billeder :) glæder mig til at læse med hele december!! MERE JUL :D

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...