Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

3.12.12

CHI

Endnu engang røg der endnu en lækker hårolie ind af døren, fra billigvoks.dk. Denne gang gang er det silk infusion fra CHI. Jeg har aldrig selv hver prøvet, eller hørt om mærket faktisk, men da billigvoks opslog det på deres facebook side, kom der en masse kommentarer fra folk, som ville anbefale olien - der var også et par stykker der skrev, at de ville anbefale den til folk der glattede hår, så det er jo helt perfekt for mig. Og det gjorde nok også at jeg havde lidt høje forventninger til produktet. Da jeg åbnede for flasken, og hev det lille stykke papir af, som der er på til beskyttelse under transport, kom der med det samme en meget stærk duft af mand - ikke en dårligt duft, men ikke lige en jeg selv ville elske at gå rundt og dufte af. Jeg kastede mig alligevel ud i det, og mit hår blev det blødeste af det blødeste. Og dét med at det skulle være godt til folk der glattede deres hår, kan jeg også mærke. Mit hår plejer at blive meget tørt lige med det samme, hvor CHI gjorde at det skinnede, og virkelig føltes rigtig lækkert. Også synes jeg slet ikke at man kunne dufte den mandlige lugt, når først man havde fået det i håret, hvor der også var duft af shampoo osv.

Flasken jeg fik fra billigvoks er en 150 ml, og kan købes lige her, til 99 kr. hvor normal prisen faktisk er 358 kr. Man kan også købe den i 15 ml. test størrelse lige her, og ellers kan den fåes i helt stor størrelse med 300 ml, til 179 kr, lige her, med en normal pris på 648 kr.

5 kommentarer :

  1. Kan du ikke lave indlæg om dine pakkegaver fra matias??

    SvarSlet
    Svar
    1. hov, mener selvfølgelig Matas:)

      Slet
    2. Det ved jeg ikke helt. Det er jo mange små gaver, som vil blive til mange små tomme indlæg. Men det kan være at jeg kan lave nogle samlinger, på et tidspunkt, eller måske dem fra advent. :)

      Slet
  2. Har du en rabat kode til billigvoks? :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Nej desværre. Men prøv og tjek deres facebook side, der poster de ret tid, nogle gode tilbud. :)

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...