Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

22.10.13

Tema-tirsdag #10: h&m home wants

1. Link - 2. Link - 3. Link - 4. Link & link - 5. Link & link   - 6. Link - 7. Link - 8. Link.
Da jeg i sommers var i København, og gik rundt i Fields' h&m, og lige pludselig var endt i en bolig afdeling, var jeg slet ikke til at få væk igen. Jeg har tit siddet og kigget på h&m's hjemmeside under "home", og tænkt at der bare var mange fine ting, der gerne måtte være mine. Jeg endte også med at gå derfra med et par fine sager, og med kommentaren "hér skal vi altså ind igen", til hr. kæreste. Indtil videre har jeg kun set en "home" afdeling i København, hvilket er lige lovlig langt at tage, bare for det, så det må blive den nemme måde, indtil videre. Jeg tror efterhånden at det er blevet ret tydeligt hvilken stil jeg er vild med - jeg bor hjemme, så det er indtil videre kun set ud fra forskellige collager. Og det er helt klart de lyse, stribede, sandfarvede og "varme" ting, hvilket jeg synes at h&m home har et fantastisk udvalg af!
Har I købt nogle lækre ting i h&m home?

2 kommentarer :

  1. Jeg kan virkelig godt lide din stil. Er spændt på at se den i dit eget hjem engang.
    Jeg handler selv meget i hm home, og har faktisk de tre puder du har på collagen(-;.
    Men jeg bor selvfølgelig også i Kbh c(-;

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...