Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

4.10.13

One papered world

Der er ét eller andet over en flot helt væg, bare med tapet. Jeg synes det gir' så fint et spil til en vel indrettet stue, eller et andet rum. Og har tit gået med tanken om, at det skulle være én af mine "must" når det engang skal være. Jeg er også rigtig vild med en rå murstens væg. Måske malet, eller bare i den helt neutrale farve; og på tapethuset.dk, er det muligt at købe tapet som ligner mursten - så pludselig er det også muligt, selvom det i første gang, ikke ville være det. Derudover er der også et stort udvalg af Sanderson tapet hvilket jeg tror at de retro elskende folk, kan få meget ud af.
De to New england tapeter, synes jeg begge er rigtig fine, på hver deres måde. Det træ lignende tapet er måske ikke noget jeg selv ville vælge, sådan som jeg tænker jeg kommer til at bo, lige nu. Men inde på tapethuset.dk, har de vist hvordan tapetet er blevet brugt i en salon, hvor det ser super fint ud. New england murstens tapet kunne jeg tværtimod godt finde på at sætte op hos mig selv. Man kan altid rive det ned, og ændre det, hvis man er af den type der ønsker at få forandringer hele tiden, eller hvis man bare på et tidspunkt trænger til lidt nyt.
Stripet tapet er noget et af de mest sete tapeter, indenfor den klassiske indretning. Her kunne jeg også sagtens selv finde på at være med. Jeg er faktisk ret vild med begge slags, men det måtte nok være den venstre der ville blive valgt, hvis det skulle være. Jeg synes den grå og hvide farve gør det godt, og ville helt sikkert se rigtig find ud, bare på en enkel væg.
Sidst har jeg valgt at tage disse skønheder med i indlægget. Tavle wallstickers! Jeg synes de er så skønne. Og jeg ville elske at have dem i mit hjem, og gå og skrive små beskeder med kridt, og små huske lapper. Skyen til højre er jeg også ret sikker på, ville gøre meget glæde, på et børne værelse!

I kan også finde fine wallstickers, www.mywalls.dk

1 kommentar :

  1. Feed blog!
    Håber du ville tjekke min ud og eventuelt følge! (;
    http://winslow.bloggersdelight.dk/2013/10/new-in-moustache-halskaede/

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...