Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

15.10.13

Tema-tirsdag #9: Luksus Vs. Budget | wallsticers

I min åbenbaring omkring Ebay, og dét at min mindre "frygt" for at blive snydt derinde, ligesom er forsvundet. Har jeg fået kigget efter en masse gode ting. Det er helt vildt så mange ting man kan finde derinde, til så meget billigere. Det første jeg bestilte hjem var lidt kage tilbehør, som jeg fik for under en 10'er, hvor det koster over 200 kr, herhjemme. Jeg er blevet en trofast Ebay kunde - og for at det ikke bliver helt farligt for mig selv, må jeg hellere give lidt af tipsene videre. Jeg har førhen haft en rigtig fin wallsticker på mit værelse, men da jeg skulle ha' malet og skulle ha' den ned, gik den i stykker; det er simpelthen bare nærmest umuligt at velholde sådan en, så hvad er mere surt end at betale i dyre og domme for dem? Jeg har fundet frem til nogle fra Wallstyle.dk, og nogle fra Ebay, som minder utrolig meget om hinanden. Kan man leve med forandringen, og sparer en god sjat penge?
De populære verdens kort, har man efterhånden set rigtig mange steder. På wallstyle.dk, kan man finde det til højre til 695 kr, lige HER, hvor det kan findes på Ebay lige HER, til blot 43 kr; Helt fantastisk besparelse!
Om man bedst kan li' dem hvor de ser lidt mere naturlige ud, end ved de andre, er jo en smags sag. Jeg synes begge wallstickers her er virkelig fine. Find den på Ebay HER, og den fra Wallstyle.dk, HER.
Last one for now. Det fineste træ, til børneværelset. Egentlig synes jeg at træet fra wallstyle er det fineste, men et til bare 26 kr, kan jo se lige så fin ud. Find det fra Ebay HER, og det var Wallstyle.dk, HER. Der er desuden rigtig mange andre, rigtig fine, wallstickers til børneværelserne, både på ebay, og wallstyle.

7 kommentarer :

  1. Sikke et fedt indlæg!
    Jeg har selv haft heldet med mig mht. wallstickers købt på Ebay til billige penge. Men jeg har dog endnu ikke haft hængt nogle op. Ved du, om de generelt holder lige så godt som dem fra Wallstickers.dk (dem jeg har derfra holder jo fantastisk!)?

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak for det!
      Jeg ved det ikke; desværre!
      Jeg har dog haft en masse billige wallstickers igennem tiden - Deriblandt nogle fra søstrene grene, og de har holdt rigtig fint! Så tvivler på at det skulle ha' så meget at sige mht. prisen, og derfor også om de er fra ebay eller ej. :) Jeg håber ihvertfald at dem du har købt, virker rigtig godt. :)

      Slet
  2. Hold da op, hvor har du bare en lækker blog! Er helt vild med din header, så fin! :-) Kunne du måske tænke dig at følges? :')
    Kig meget gerne forbi ♥ -

    Knus Michelle Eckert ♥
    http://giveyourdaycolors.blogspot.dk/

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak Michelle! Jeg har smidt en kommentar hos dig. :)

      Slet
  3. Tænk at der er sådan en stor forskel? Er helt vild med din blog! :)
    Vi kunne måske følges? Jeg følger ihvertfald dig! <3

    Knus Yasmin!
    http://yasmin-larsen.blogspot.dk

    SvarSlet
  4. Super fedt indlæg! er helt vild med de pinke blomster <3

    www.simonie.dk

    SvarSlet
  5. Kan man stole på ebay? :)

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...