Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

8.10.13

Tema-tirsdag #8: Interiør godterier

Altid godt med et par forældre med et stort hus, når ens værelse lige pludselig er blevet for lille, eller for kedeligt til sine idéer. Da jeg malede og fik ryddet godt og grundigt ud i vores store trappe opgang, synes jeg nemlig at det var på tide at få endnu mere forandring derude. Jeg er helt klart ikke den eneste, der er helt vild med Ikeas billedhylder. De er virkelig praktiske, og kan bruges til så mange fine ting, hvis man bare lige har idéerne til det. Da de var blevet sat op, skyndte jeg mig at sætte "Great kids have a cool dad" billedet op, så det kunne stå der til at min far kom hjem fra arbejde. Teksten er noget jeg selv har skrevet grundet at mine venner, storesøster, lillebror og jeg, altid har gået og sagt at min far er cool, fordi at han er lige præcis som han er. Derudover fandt jeg også frem til at høgh butikken i Aalborg også har en profil derinde, og de havde delt et stort og lækkert billede fra kortkartellet, med et stort by-kort af Aalborg. Og sådan et måtte jeg da ha', så det fint kunne stå og pynte. Jeg synes næsten ikke at det bliver mere personligt og hjemligt, når man kan ha' sådan et hængende med sin hjem, eller nuværende by. Billedet er fin detaljeret med byer fra Aalborg området, lige fra Løvvangen til Øster Uttrup; og jeg er stor fan!

4 kommentarer :

  1. Gud hvor er det fedt! Findes det med andre byer? Jeg bor selv i Hjørring :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Det findes faktisk også med Hjørring! :) Søg evt. efter kortkartellet på google, eller instagram. :)

      Slet
  2. Det er virkelig fint! Elsker de ideer du har, med det! :-)

    Knus
    kaathrinejohansen.bloggersdelight.dk

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...