Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

11.10.13

Halloween forberedelser

Igen i år har Nicolaj og jeg planer om at holde lidt halloween, sammen med hans nevøer og niece. Jeg er helt vildt med at være kreativ med sådan noget. Skattejagter, op-pyntning og ansigts maling er lige mig! Sidste år var vi ude i sidste øjeblik, hvor vi igår er lidt mere tidligt ude, og er i fuld sving allerede. Vi har planer om at lave et af værelserne om til et mørkt uhyggeligt rum, hvor der skal være nogle spande, hvor man skal stikke hænderne i og gætte hvad er. Derudover skal vi lave græskar hoveder som sidste år, også er der vidst også lidt med en skatte jagt. Så er det bare med at få det hele blandet sammen, så det også giver mening. Indtil videre har Nicolaj købt en masse fine ting, inkl. et par flasker fra Ikea, hvor jeg har planer om at lave dem lidt "uhyggelige", så de bliver halloween agtig. Derudover har jeg også bestilt en masse fine ting hjem fra Gag.dk, hvor de har en helt kategori bare med halloween ting. Prøv feks. at se de her flaske labels lige her, det er lidt det jeg har i planerne om at lave på flaskerne fra Ikea. Jeg er sikker på at det hele ender med at blive rigtig fint, og en succes for både nevøer og niecer. Jeg fik iøvrigt efter min søgning efter halloween tilbehør, øje på at man kan købe 90'er tøj derinde, og fra en masse andre årstider også. Det er vidst klart en udklædnings side man skal ha' i baghovedet, til karneval i Aalborg!

Er der nogle af jer der skal holde halloween?

1 kommentar :

  1. Ih hvor hyggeligt (': Jeg kunne godt tænke mig at lave lidt for mine søskende. Jeg synes det er SÅ hyggeligt!
    Kan du lave nogle diys med halloween tema jeg er nemlig helt lost (: eventuelt indlæg med flasker :'D det er en virkelig god ide!

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...