Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

29.10.13

Resteröds | Underdrenge.dk

Tim fra underdrenge.dk, har sendt to par fine resteröds boxershorts til mig, som jeg jo så har givet videre til min lillebror. Han fik frit valg til at kunne vælge en hvilken som helst to pak, inde på deres webshop, hvor han så valgte den "stribede pakke", som I kan finde lige her. Jeg kender ikke til mærket Resteröds, men i forhold til udseene og kvalitet, synes jeg de minder meget om Björn Borg, hvor dem her, ihvertfald er en smule billigere. De har også Björn Borg inde på underdrenge.dk, hvor I kan sammenligne. Derudover har de også en virkelig fin service synes jeg, de tilbyder nemlig at pakke tingene ind, hvilket jo er en kæmpe hjælp i mange situationer; specielt her til jul, hvor der sikkert at rigtig mange der først er klar i sidste øjeblik, og hvad er meget bedre end at skulle slippe for at pakke ind, hvis tiden er minimal?
- Find underdrenge.dk på facebook, hvor de bla. har smidt et par fine billeder op af Patrick Nielsen, i et par Resteröds.

Ingen kommentarer :

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...