Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

26.10.13

a girlish wonder world

Utallige gange har jeg har kigget forbi CarrieAlongs butik i Aalborg, det frister så meget, når der er fyldt med så mange fine tasker, det samme sted. Der er altså bare noget heldigt over at være kvinde, og at kunne bære så fint et ”accesories”, som kan få en til at se så meget mere feminin ud, og som samtidig er så fandens praktisk. Egentlig er jeg nok mest selv til clutchs. Det er i hvert fald hvad jeg selv er mest ejer af, specielt fordi at det er i den lidt mere praktiske ende, hvis man skal stedet hen hvor det ikke er helt muligt, at slæbe den store taske med. På collagen har jeg fundet en masse fine varianter. Der er flest fra Dixie – Jeg synes faktisk at Dixie er helt fantastisk mærke, som jeg også har haft rigtig mange både punge og tasker fra. De er stortset alle så fine, men samtidigt er det næsten dem alle sammen der er virkelig budget venlige, hvilket alle vidst godt kan bruge til noget. Hvis jeg skulle vælge en taske fra Carriealong.dk lige nu, ville jeg nok snuppe den øverste i højre hjørne, da den både ser ret god ud til hverdags brug, men også som weekend-bag, så man er fri for at hive den helt store taske frem, for at passe til en weekend ferie. 

2 kommentarer :

  1. Fede tasker! Er vild med dem! :)

    Kom lige forbi din blog, den er super fin!
    Måske du vil følges?


    Tusind knus,

    www.victoria-k-dk.blogspot.dk

    SvarSlet
  2. Følger dig nu, glæder mig til du gengælder! Kæmpe knus, Victoria <3

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...