Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

13.10.13

Raunsborg Nordic

Er jeg den eneste der har hørt, og set, de sindsygt gode anmeldelser som Jim Lyngvild's Raunsborg mærke, har fået? Jeg er en stor og trofast "liker" af ham på facebook, og alle de kommentarer han efterhånden har modtaget for sin håndcreme, gjorde simpelthen at jeg købte den. Folk der har kæmpet med slem eksem, psoriasis, slemt sprækket hud, og selv en havde for sjov prøvet at smøre lidt på hendes hund, da hun selv lige havde smurt hendes hænder ind, og det havde oveni købet virket på hunden. Hvad kan man miste, tænkte jeg, og skyndte mig at købe den. Herhjemme er den blevet et fast inventar, og det samme er den faktisk også hos mine svigerforældre - men mere om det skal nok komme.

Efter at jeg er blevet så glad for håndcremen fra Raunsborg, takkede jeg også pænt ja tak, da muligheden for at teste face scrubben, af samme mærke, kom. På bodycollection.dk er det nemlig muligt at købe hele Raunsborg serien, og lige nu er der faktisk ret gode tilbud derinde! Bla. body shower til kun 59 kr, med et førpris på 89,-. Find hele Raunsborg serien lige HER. Favoritten af de to produkter, som jeg indtil videre kun har prøvet selv, er dog stadig hånd cremen, dén lever ihvertfald op til sin omtale.

5 kommentarer :

  1. Jeg kan bare ikke finde Rausborg produkterne, i en real butik! Er dine fra nettet af? (-:

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg har købt håndcremen i Salling. Jeg kan ikke huske om man kan købe de andre i serien, også.
      Ellers er dem på bodycollection.dk, faktisk billigere, end dem i butikkerne. :)

      Slet
  2. Kan købes på www.bodycollection.dk

    SvarSlet
  3. Eller hos www.BilligParfume.dk, der har jeg købt Raunsborg billigere

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...