Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

1.3.13

I'm obsessed

Min kærlighed til skull-hoveder, er klart noget jeg har arvet fra min far. Jeg. Kan. Ikke. Få. Nok. Og da jeg fandt frem til Søstrene Grenes fanside på facebook, og straks så at de havde smidt et billede op med overstående kranie hoved, blev jeg nød til at få planlagt, at Søstrene Grenes butik, skulle opskrives på min visit liste. Hvis blot man går ind i den butik, med kreative tanker og lidt gør-det-selv idéer i hovedet; så kan man ikke andet end at elske den. Det lille kranie hoved findes iøvrigt også i hvidt, og koster omkring 25 kr.

4 kommentarer :

  1. hvor er det fedt!!

    eslublog.blogspot.com

    SvarSlet
  2. Jeg må afsted til Grenes, imorgen!!! TAK :D

    SvarSlet
    Svar
    1. Ih, det var så lidt!
      Jeg håber at du nåede at få det. De er revet væk, der hvor jeg har været. :)

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...